Lepší Sales výsledky díky rozvoji

Když jsme si s leadery Fresenius Kabi začali povídat o rozvoji jejich lidí, byla to příjemná debata. V zádech měli oporu v podobě silné byznysové potřeby, chtěli program, který přinese výsledky a byli připraveni do něj dát extra energii.
Problém
Nedostatečné zapojení a motivace klíčových zaměstnanců do rozvojových programů, což vedlo k nízké efektivitě rozvoje talentů a omezenému dopadu na byznysové výsledky.
Přístup
Navrhli jsme na míru talentový program kombinující inspirativní workshopy, rozvoj klíčových dovedností a individuální podporu. Zaměřili jsme se na praktický přenos do praxe, zapojení interních mentorů a pravidelnou zpětnou vazbu pro účastníky programu.
Společnost
Fresenius Kabi
Odvětví
Zdravotnictví
Služba
Prodejní dovednosti
Result
+83 %
úspěšnost v tenderech

Když jsme si s leadery Fresenius Kabi začali povídat o rozvoji jejich lidí, byla to příjemná debata. V zádech měli oporu v podobě silné byznysové potřeby, chtěli program, který přinese výsledky a byli připraveni do něj dát extra energii. Radka Zachová v roli HR manažerky a František Ciprys v roli Sales ředitele. A brzo přidali ruku k dílu i další lidé z Fresenius Kabi a pomohli úspěchu projektu.

Fresenius Kabi logo

Proč rozvojová investice?

Změna strategie firmy s obratem dvě milard Kč v Čechách a na Slovensku a osm miliard EUR globálně spolu se změnou podmínek na trhu měla jasný závěr: obchodní tým musí najet na nové způsoby práce, aby dosáhl nových výsledků.
Co bylo cílem?

  • růst tržeb a marže
  • úspěšnost v tendrech
  • počet zákazníků s širším portfoliem
  • množství a pravidelnost kontaktů s vedením zákazníků
  • zvyšování povědomí o značce Fresenius Kabi

A jaké jsou výsledky?

Ne všechno se zatím podařilo vyhodnotit. I dílčí výsledky, které máme, nám vyrazily dech:

Dílčí výsledky rozvoje

A jak jsme na to šli?

1. Kvalitní příprava

Kromě praktických workshopů a tréninků, které jsou obrovsky důležité, ale samy nic nemají sílu nic změnit, byly pro úspěch zásadní tyto věci:

Pojmenování toho, co je očekávaný byznys přínos a co mají pro něj klíčoví lidé ve firmě dělat jinak.

2. Kvalitní follow-up

Sledování a podpora změn v praxi a jejich zakořenění do běžného fungování.

3. Kvalitní interní podpora

Velký dík patří lidem ve Fresenius Kabi, ať v roli vedoucích projektu (z HR i z byznysové strany) nebo vedoucích účastníků nebo členů obchodního týmu, kteří rozvojový program a jeho výsledky vzali za své.

František Ciprys, Sales & Commercial Director CZ, Fresenius Kabi
„Je fajn vidět rostoucí sebevědomí všech účastníků rozvojového programu, jak se mění jejich nastavení do módu všechno zvládnu a jak se to odrazí na jejich výsledcích. A k tomuto je potřeba mít partnera, na kterého se můžete spolehnout, že vám dokáže pomoct přesně tam, kde je potřeba. Pro mě je tím partnerem humancraft.“

Mrkněte na naše další úspěchy