Lepší Sales výsledky díky rozvoji


Když jsme si s leadery Fresenius Kabi začali povídat o rozvoji jejich lidí, byla to příjemná debata. V zádech měli oporu v podobě silné byznysové potřeby, chtěli program, který přinese výsledky a byli připraveni do něj dát extra energii. Radka Zachová v roli HR manažerky a František Ciprys v roli Sales ředitele. A brzo přidali ruku k dílu i další lidé z Fresenius Kabi a pomohli úspěchu projektu.

Proč rozvojová investice?
Změna strategie firmy s obratem dvě milard Kč v Čechách a na Slovensku a osm miliard EUR globálně spolu se změnou podmínek na trhu měla jasný závěr: obchodní tým musí najet na nové způsoby práce, aby dosáhl nových výsledků.
Co bylo cílem?
- růst tržeb a marže
- úspěšnost v tendrech
- počet zákazníků s širším portfoliem
- množství a pravidelnost kontaktů s vedením zákazníků
- zvyšování povědomí o značce Fresenius Kabi
A jaké jsou výsledky?
Ne všechno se zatím podařilo vyhodnotit. I dílčí výsledky, které máme, nám vyrazily dech:

A jak jsme na to šli?
1. Kvalitní příprava
Kromě praktických workshopů a tréninků, které jsou obrovsky důležité, ale samy nic nemají sílu nic změnit, byly pro úspěch zásadní tyto věci:
Pojmenování toho, co je očekávaný byznys přínos a co mají pro něj klíčoví lidé ve firmě dělat jinak.
2. Kvalitní follow-up
Sledování a podpora změn v praxi a jejich zakořenění do běžného fungování.
3. Kvalitní interní podpora
Velký dík patří lidem ve Fresenius Kabi, ať v roli vedoucích projektu (z HR i z byznysové strany) nebo vedoucích účastníků nebo členů obchodního týmu, kteří rozvojový program a jeho výsledky vzali za své.
%20(1).jpg)
„Je fajn vidět rostoucí sebevědomí všech účastníků rozvojového programu, jak se mění jejich nastavení do módu všechno zvládnu a jak se to odrazí na jejich výsledcích. A k tomuto je potřeba mít partnera, na kterého se můžete spolehnout, že vám dokáže pomoct přesně tam, kde je potřeba. Pro mě je tím partnerem humancraft.“