Karolína Tichá
Relationship Manager
Něco pracovního
Kája se k firmě přidala v jejich úplných začátcích v roce 2005. Lidé ve firmě se stali její druhou rodinou. V humancraftu na lidech obdivuje jejich přístup k práci, zapálení pro věc a snahu opravdu věci měnit a pomáhat, aby se změny dotáhly dokonce. Jejím srdcovým tématem je osobnostní typologie Lumina a Insights.
Něco osobního
Největší radost v práci Káje přináší pocit, že je užitečná. Naprostou většinu času v práci tráví péčí o klienty. Klientům se snaží být co nejvíce nápomocná a dává jim pocit upřímné výborné péče. Trenéry si hýčká a má radost, když cítí, že i díky ní podali během tréninku výborný výkon a že účastníci jsou moc spokojení. Pečovat nepřestává ani ve svém soukromí, a to o svou rodinu, nejraději v horách a na výletech.
1) Jak bys popsala svou práci jednou větou?
Starám se o naše klienty, aby program, který si u nás objednali, proběhnul přesně tak nebo ještě lépe, než čekali.
2) Co tě v životě ovlivnilo a jak se to projevuje ve tvé práci?
V dětství mě ovlivnil sport, konkrétně sportovní gymnastika, kterou jsem dělala a naučila mě velké disciplíně a pracovitosti. Na vysoké škole pak nejlepší kamarádka, která mi dodala odvahu pouštět se do nových věcí. A potom nástup do první práce (humancraft :-), kde jsem zažila, že když člověk něco buduje, nově tvoří, tak do toho musí dát vše, žít tím a hledat si k sobě lidi, kteří sdílí stejné hodnoty. Toto vše používám denně ve své práci.
3) Proč pracuješ právě pro humancraft?
Pro tým lidí, který tam máme. Je to moje druhá rodina. A pro pestrost naší práce.
4) Co byla doposud tvá největší výzva v humancraftu?
Koordinovat 2-letý rozvojový Leadership program pro našeho klienta ve 4 zemích, v lokálních jazycích, s lokálními trenéry, s měřitelnými výsledky.
5) Jaký vliv má tvá práce na tvůj osobní rozvoj a profesní cesty?
Nejvíce mě ovlivňují naše pravidelná firemní setkání. Tam se dozvím vždy novinky z oblastí jak osobního rozvoje, tak prodeje a vedení firmy.
6) Jaké jsou podle tebe největší výzvy, kterým dnes korpotátní vzdělávání čelí a jak se humancraft snaží tyto výzvy řešit?
Já denně s klienty řeším, že potřebují vzdělávání co nejvíce praktické. Teorii a best practice si dnes každý lehce může najít, poslechnout, podívat se na video. Nicméně nemá už příležitost si to sám vyzkoušet v bezpečném prostředí, zjistit, co mu jde/nejde, dostat na svůj výkon zpětnou vazbu, dostat tipy, jak to udělat jinak/lépe. V humancraftu se snažíme každý trénink dělat s maximem nacvičování na reálných případech vytvořených na konkrétní situaci dané firmy.