Prodejní
dovednosti
Efektivní prodej často eliminuje potřebu bolestivého vyjednávání. Průběžné zdokonalování prodejních dovedností je klíčem k úspěchu každého prodejce, ať už jde o obchodního zástupce v terénu nebo obchodního manažera.
Prodejní a poradenský prodejní proces
Od Prodejního cyklu, přes Business development, ke Key Account Managementu až po Vyjednávání. Všechna témata důležitá pro obchodní úspěch. Zabaleno s precizní přípravou a podporou používání nových poznatků v praxi.
Komplexní Sales akademie
Zážitková jednodenní obchodní simulace, ve které si i zkušení obchodníci „zpotí triko“. Účastníci spolu soutěží a navzájem se od sebe učí, jak zvládat typické náročné obchodní situace a zlepšují své obchodní schopnosti jinak, než jak jsou zvyklí.
Sales BootCamp - zážitková tělocvična pro salesáky
Prodej založený na hodnotě pomáhá obchodníkům posunout se od prodeje produktů k prodeji řešení, která zákazníkům skutečné řeší jejich potřeby a výzvy. Výsledkem jsou lepší prodejní výsledky a silnější vztah se zákazníkem.
Hodnotový prodej (Value selling) a Business development
Osvojení klíčových principů vyjednávání a jejich využívání zvyšuje úspěšnost i sebejistotu. 80 % úspěchu je v kvalitní přípravě. Detailní pochopení a analýza cílů, alternativ a záložních plánů je polovina úspěchu, druhá část je v odhadu protihráče.
Vyjednávání
Poznejte svého zákazníka pomocí barevné typologie a přizpůsobte svůj styl pro vyšší úspěšnost. Naladit se na lidské úrovni na svého obchodního nebo vyjednávacího partnera zvyšuje šanci, že se pochopíte a že se domluvíte.
Osobnostní typologie v prodeji a vyjednávání
Rozvoj obchodníků zlepšuje jejich schopnost komunikovat, vyjednávat a budovat vztahy se zákazníky. Výsledkem jsou vyšší prodeje, spokojenější zákazníci a silnější loajalita.
Ve kterých oblastech rozvíjíme „sejlsáky“ my v humancraft?
Rozvíjíme prodej na všech úrovních organizace - od obchodních zástupců přes Key Account manažery až po vedoucí prodeje. Komplexně, gamifikovaně a s důrazem na dosažení měřitelných výsledků.
Spolupracovala s námi
Jana Kneblová,
Nestlé
HR Business Partner
Spolupráci se společností humancraft jsme zahájili v roce 2019. Začali jsme zapamatovatelnou barevnou typologií, pomocí které jsme rozvíjeli obchodní i týmovou komunikaci. Líbil se nám profesionální přístup obchodních zástupců i trenérů humancraftu, a také jejich komplexní uvažování o tématech jako je firemní kultura a hodnoty. Proto jsme pokračovali ve spolupráci diagnostikou manažerského týmu a facilitovanými strategickými workshopy naživo i v online prostředí, a taktéž grafickým znázorněním našich hodnot a firemní ambice. Cením si toho, že rozsah služeb humancraftu je tak široký, že se snaží být vždy maximálně nápomocni a dodat řešení skutečně na míru našim potřebám. Ale zároveň jsou to profíci, kteří dokáží poradit, a přitom si zachovávají lidský přístup a otevřenou komunikaci.
Další významní klienti v oblasti sales
Naše oblíbené
techniky
Smysluplný rozvoj vyžaduje správné využití technik tak, aby jako celek měly maximální přidanou hodnotu pro účastníka, která nekončí s odchodem z tréninkové místnosti.
Gamifikace
A-ha cvičení, inspirativní případové studie i celodenní zážitkové simulace. Gamifikace pomáhá dostat účastníky „do hry“ a dát jim chuť i inspiraci na sobě pracovat.
Diagnostika
Zmapování preferencí a kompetencí nebo silných stránek a příležitostí k růstu jednotlivců, týmů i celé organizace povzbuzuje motivaci k rozvoji a ke změně.
Přenos do praxe
Individuální konzultace pro účastníky, podpora od jejich nadřízených, micro-learning nebo implementační workshopy podporují cestu od „vědění“ k „používání“.
Facilitace
Řešení, které si vytvoří lidé pro sebe, má mnohem větší šanci na úspěch než jakkoli dobře myšlená a zkušenostmi podložená rada zvenčí.
Garanti rozvoje
salesu
Trenér, konzultant
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Nadšení pro práci s lidmi a jejich rozvoj je důvod, proč se Jana rozhodla své zkušenosti a znalosti začít předávat pomocí různých typů školení. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.
Partner
Bea se k humancraftu připojila nejdříve v roli relationship managera, ale brzy se díky své vášni pro osobní rozvoj a vizualizaci dostala do role trenéra, facilitátora a „vizuálního zaznamenávače“. Do své práce vkládá srdce a spoustu energie, které jsou často nakažlivé i pro všechny kolem. V humancraftu se podílí i na našem interním rozvoji. Bea je také jedním ze zakládajících členů evropské profesní organizace sdružující tzv. „visual practitioners“.
Oblíbené sales
tréninky
Akviziční prodej
V tomto tréninku účastníci zkoumají logické důvody získání negativní odpovědi na jejich prodejní snahy prostřednictvím pochopení nákupního cyklu zákazníka a připravují si postup vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu. Účastníci se také naučí, jak si budovat více kontaktů v rámci organizací, dále pak co motivuje různé zákaznické role a jak tyto motivy propojit s osobními benefity pro zákazníka.
Storytelling
Každý den jsme zahlceni množstvím informací, které k nám proudí prostřednictvím různých setkání, porad a konferencí. Schopnost zaujmout publikum, ukázat souvislosti a celkový obraz nám může pomoci přesvědčit, zaujmout a prodat naše téma. Během tohoto kurzu se naučíte, proč je vyprávění příběhů dnes jednou z nejlepších obchodních a prezentačních dovedností a jak vytvořit skvělý příběh.
Typologie při vyjednávání
Sebepoznání je prvním krokem k rozvoji talentu leaderů. využíváme moderní, užitečné a spolehlivé nástroje, které pomáhají v ČR i po celém světě lídrům nastartovat efektivnější spolupráci a leadership díky vysoce personalizovaným zprávám. zprávy jsou skvělý vstup do diskuse o mých silných stránkách, talentu a oblastech rozvoje. uživateli jsou vysoce ceněné.
KAM akademie
Akademie pro Key Account Manažery je komplexní rozvojový program zaměřený na praktickou aplikaci stěžejních prodejních technik do praxe KAMů. Během akademie si projdou účastníci krok po kroku konzultativní prodejní proces zaměřený na budování vztahu a důvěry s klientem a efektivní analýzu potřeb. Osvojení si klíčových pilířů vyjednávání zvyšuje nejen úspěšnost vyjednávání, ale i sebejistotu.
Prodej obchodních zástupců
Pokud se dobře zvládne prodej, tak často již není třeba přejít do bolestivé fáze vyjednávání. Průběžné zdokonalování prodejních dovedností je klíčem k úspěchu každého prodejce a je jedno, zda se jedná o obchodního zástupce v terénu či obchodního manažera. Na modelových situací si účastníci vše vyzkouší a získají okamžitou zpětnou vazbu.
Nabízíme komplexní vzdělávací akademie i jednotlivé tréninky.